25 d’octubre del 2009

EL MEU PRIMER CMAP

Aquest és el cmap que he hagut de fer per a la primera PAC. No entenc el perquè però amb el primer que vaig fer m'hi vaig barallar molt i no em va acabar de sortir. Vaig haver d'esborrar línies que em sobraven amb un programa de dibuix. En canvi, amb aquest semblava que ho hagués fet tota la vida. Al final m'ho he passat bé fent-lo i tot. He pogut comprovar com cal tenir les idees molt clares del que vols posar i relacionar abans de fer-lo. És, doncs, un molt bon exercici per lligar tot el que es va aprenent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada