No hi vaig poder assistir. Sort que els recursos estan disponibles.
Sembla mentida que encara ens hagin d'anar explicant aquestes coses quan fa tant de temps que ho sabem, que l'aprenentatge de les matemàtiques va per aquí.
http://www.xtec.cat/~jjareno/cicle_calcul/
4 de desembre del 2011
9 d’agost del 2011
UNA CONFERÈNCIA INTERESSANT
Val la pena escoltar-la tota. Qüestiona, com sempre, com estem ensenyant les matemàtiques i a què li donem importància.
14 d’abril del 2011
MUNTATGE MUSICAL INTERESSANT
Tot i que és una animació, trobo que és molt xulo aquest "concert". A veure què us sembla!
6 de març del 2011
5 de març del 2011
5 de febrer del 2011
Subscriure's a:
Missatges (Atom)