4 de desembre del 2011

Conferències CREAMAT

No hi vaig poder assistir. Sort que els recursos estan disponibles.
Sembla mentida que encara ens hagin d'anar explicant aquestes coses quan fa tant de temps que ho sabem, que l'aprenentatge de les matemàtiques va per aquí.

http://www.xtec.cat/~jjareno/cicle_calcul/

9 d’agost del 2011

UNA CONFERÈNCIA INTERESSANT

Val la pena escoltar-la tota. Qüestiona, com sempre, com estem ensenyant les matemàtiques i a què li donem importància.







14 d’abril del 2011

MUNTATGE MUSICAL INTERESSANT

Tot i que és una animació, trobo que és molt xulo aquest "concert". A veure què us sembla!

6 de març del 2011

M'AGRADA...

Una de les meves passions quan era joveneta: Els Beatles!

5 de març del 2011

MÉS ACTIVITATS

Una pàgina amb moltes activitats interessants per plantejar.

5 de febrer del 2011

Pelis de mates

Un programa molt interessant per plantejar temes als alumnes: