25 de setembre del 2009

PRIMERES CONCLUSIONS

Són molt curtes i realistes: que tinc molt a aprendre!
Aquí teniu el "Situa't de 0 a 10"

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 8

CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 10

TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 10

DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 0

CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 10

DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 2

TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 5

DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 5

TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 6

DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 4


AVALUACIÓ INICIAL

Respecte a quina personalizació he fet de l'entorn UOC, la veritat és que no massa. He fet que s'incloguin els missatges als quals es respon quan envio un correu, he posat la signatura i he redireccionat el correu UOC al meu correu gmail. Si n'hi ha d'altres coses a fer que em facilitin la feina segur que ho acabaré personalitzant també.

Benvinguts al meu bloc!

M'està costant una mica això d'introduir-me en aquest món "bloquero". Espero que conforme vagi agafant-li "el truc" no em costarà tant decidir què hi poso i quin format li dono perquè resulti agradable de veure. Mentrestant us convido a que el visiteu i hi digueu la vostra.