30 de gener del 2010

PERQUÈ NO TOT ÉS FEINA!

Aquí teniu un video on trobareu una afició que tinc. És un youtube i ja se sap que el so no és cap meravella però vaja... No rieu massa, d'acord?

http://www.youtube.com/watch?v=QiGqwm9h2vc

24 de gener del 2010

ENIGMA NÚMERO 16

Nois i noies de sisè de l'escola, aquí teniu l'enigma núm. 16 perquè hi penseu una mica. A veure si us en sortiu.
Si no sou de sisè o no sou de l'escola també podeu intentar-ho.



En ple desert del Sàhara troben una persona amb un tros d’escuradents a la mà. Al seu voltant no hi ha cap petjada sobre la sorra i és impossible que hagi arribat en aquest punt caminant o en automòbil.
Què pot haver passat?
Què hi té a veure l’escuradents en tota aquesta història?


Pistes:
• D’on deu haver “caigut” aquest senyor?
• En algun moment s’utilitzen escuradents i tros d’escuradents per decidir alguna cosa?