30 de gener del 2010

PERQUÈ NO TOT ÉS FEINA!

Aquí teniu un video on trobareu una afició que tinc. És un youtube i ja se sap que el so no és cap meravella però vaja... No rieu massa, d'acord?

http://www.youtube.com/watch?v=QiGqwm9h2vc

2 comentaris:

  1. que guai, no ho sabia que feies cant coral!

    ResponElimina
  2. xd esta wai pero mireu poseho aixo en el youtube ja se que aquest comentari es de gener i ya estic a octubre...pero si el veieu entreu es:The Mom Song whit lirycs.
    Es una canço sobre totes les ordres que diu una mare al seu fill en un dia.Esta en ingles pero es molt divertit

    ResponElimina