4 de desembre del 2011

Conferències CREAMAT

No hi vaig poder assistir. Sort que els recursos estan disponibles.
Sembla mentida que encara ens hagin d'anar explicant aquestes coses quan fa tant de temps que ho sabem, que l'aprenentatge de les matemàtiques va per aquí.

http://www.xtec.cat/~jjareno/cicle_calcul/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada