25 de setembre del 2009

Aquí teniu el "Situa't de 0 a 10"

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 8

CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 10

TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 10

DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 0

CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 10

DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 2

TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 5

DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 5

TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 6

DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 4


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada