25 de setembre del 2009

AVALUACIÓ INICIAL

Respecte a quina personalizació he fet de l'entorn UOC, la veritat és que no massa. He fet que s'incloguin els missatges als quals es respon quan envio un correu, he posat la signatura i he redireccionat el correu UOC al meu correu gmail. Si n'hi ha d'altres coses a fer que em facilitin la feina segur que ho acabaré personalitzant també.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada