El bloc de la Rosa
11 d’octubre del 2010
APRENDRE FENT
Aquí hi ha l'enllaç amb una de les entrevistes de l'Eduard Punset. Hi ha, també, altres coses interessants per tots els cicles
http://recursosdidactics.wordpress.com/2009/03/02/aprendre-fent-learning-by-doing/
1 comentari:
Anònim
11 d’octubre del 2010, a les 21:25
Força interessant i cert.
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Força interessant i cert.
ResponElimina