He de reconèixer que veure com s’ha produït l’evolució de les TIC aplicades a l’educació en funció del paradigma psicològic imperant en el moment m’ha ajudat a entendre els canvis d’activitats que s’anaven proposant (fa 25 anys llargs que em dedico a l‘ensenyament i n’he vist de tota mena) i com les investigacions anteriors ajuden a anar configurant les actuals. Tot depenent del paradigma dominant es proposa un tipus o un altre de relació de l’estudiant amb les TIC.
Em sembla molt interessant contextualitzar les TIC dins l’àmbit de la construcció del coneixement. Això també ha provocat en mi un canvi d’actitud. He començat a veure possibilitats de treball molt diferents de les que feia servir fins ara amb els alumnes i que, la veritat, em cansaven una mica perquè totes eren massa repetitives. El repte està servit.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada