Quan vaig entendre el funcionament de sistema de numeració. Era com si en aquell moment se m’obrís el món i vaig ser capaç de fer operacions en qualsevol base i en vaig entendre el funcionament. Jo crec que va ser a partir d’aquell fet que vaig decidir interiorment que em volia dedicar a ajudar a fer descobriments d’aquests tipus i vaig tenir molt clar que volia ser mestra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada