El bloc de la Rosa
25 de novembre del 2009
LA BELLESA DELS NOMBRES
Aquesta és la meva primera prova de penjar una presentació en power-point. Fa temps que el tinc i em sembla curiós. A veure si també l'hi trobeu.
La Belleza De Los N Meros
View more
presentations
from
rosapla
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada