Poder llegir el que els altres companys han escrit tot reflexionant sobre el mateix que jo m’ha estat molt útil per visualitzar les diferents maneres d’expressar les mateixes idees o per veure com cadascú ha interpretat el que havia de fer a partir de les consignes donades. Veure com la gent s’autoavaluava em va fer pensar que no ho havia fet del tot correcte i així, l’informe que jo he penjat al bloc és una mica diferent respecte al que vaig presentar, per adaptar-lo a aquest model més autoavaluatiu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada