3 de novembre del 2009

L'ACCÉS ALS ESCRITS DELS COMPANYS ALS SEUS BLOCS

Poder llegir el que els altres companys han escrit tot reflexionant sobre el mateix que jo m’ha estat molt útil per visualitzar les diferents maneres d’expressar les mateixes idees o per veure com cadascú ha interpretat el que havia de fer a partir de les consignes donades. Veure com la gent s’autoavaluava em va fer pensar que no ho havia fet del tot correcte i així, l’informe que jo he penjat al bloc és una mica diferent respecte al que vaig presentar, per adaptar-lo a aquest model més autoavaluatiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada