3 de novembre del 2009

REFLEXIONS ENTORN AL CANVI CONCEPTUAL

Puc afirmar que s’ha produït en mi un canvi conceptual important a partir del treball realitzat en l’assignatura.

Com diu Jonassen “el canvi conceptual té lloc quan els estudiants canvien la seva manera d’entendre els conceptes i marcs conceptuals”. Analitzo quins crec que són aquests marcs que m’han fet canviar la visió sobre Ciència, Societat i Tecnologia.

Si em fixo en les meves respostes a les qüestions breus quan vaig fer l’autoavaluació de coneixements previs crec que aquí no hi ha hagut massa canvi. Eren qüestions molt generals i la veritat és que ara contestaria el mateix. El que sí crec, però, és que s’ha produït una ampliació de coneixements i de relació entre els diferents conceptes que jo tenia. La lectura del mòdul així com l’article de Tirado i les aportacions del debat m’han ajudat a reestructurar conceptes.

Hi ha diferents aspectes amb els que crec que he fet descobriments importants: el planteig del debat amb el model d’argumentació de Toulmin, el paper de la psicologia en l’evolució de les TIC, l’elaboració del cmap, i l’accés als escrits dels companys als seus blocs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada